Nejčastější dotazy

Každému z nás se někdy stane, že si s něčím nevíme rady. Proto jsme pro Vás sepsali nejčastější dotazy a možnosti jejich řešení.

V balíku chybí faktura nebo doklad o zaplacení.

Stát se to samozřejmě může, ale raději se ještě jednou podívejte. Z reklamního letáku se může vyklubat daňový doklad.

 

Jak zjistím stav své objednávky?

Stav Vaší objednávky si můžete ověřit i sami. Stačí, když si otevřete e-mail, který Vám zaslal přepravce, kterého jste si zvolili. V něm budete mít unikátní kód, který Vám po zadání do kolonky pro sledování stavu Vaší objednávky sdělí, kde se Váš balík právě nachází. V případě, že se Vám tento e-mail nepodařilo najít nás můžete kontaktovat na info@rehasport.cz nebo volejte naši zákaznickou linku 800 200 900.

 

Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakupovat?

Nemusíte. Nakoupit můžete i bez registrace, která slouží pouze pro rychlejší přihlášení při opakovaném objednávání.

 

Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout?

Jakmile pro Vás připravíme zboží, budeme Vás informovat prostřednictvím SMS zprávy.

 

Objednávku si nestihnu vyzvednout, je možné prodloužit rezervaci?

Ano, objednávku je možné prodloužit přes info@rehasport.cz, kam nám můžete zaslat požadavek na prodloužení objednávky nebo volejte na naši zákaznickou linku 800 200 900.

 

Mohu u Vás využít poukaz od zdravotní pojišťovny?

Se zdravotními pojišťovnami nespolupracujeme, proto jsou všechny produkty plně hrazené zákazníkem.

 

Rozváží Rehasport po celém Česku?

Ano, rozvoz je zajištěný našimi smluvními přepravci (PPL, GLS, Česká pošta, Zásilkovna) po celé České republice, ale i na Slovensku.